Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2010 22:32 - Прочетете тази книга
Автор: explorer Категория: Изкуство   
Прочетен: 4555 Коментари: 6 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
"Приказки за пораснали деца" - Мадлен Алгафари, с предговор от Хорхе Букай.

image

Испанският мъдрец Хорхе Букай написа предговора към новата книга на Мадлен Алгафари “Приказки за пораснали деца”. “Когато четях Букай, го правех с потрес, възхита и... възмущение. Защото този човек ми крадеше мислите - поясни известната психоложка и добави: - Започнах да се чудя как да се свържа с него. Мислех дори да отида до Испания! Когато българските му издатели от “Хермес” ми се обадиха, че ще идва у нас, вече знаех, че магията ще стане. Цяла седмица бяхме заедно и си довършвахме един на друг изреченията. После с дъщеря ми му гостувахме 7 дни в Нерха, планирахме общи уъркшопове, превод на книгата ми на испански и издаването й там. Дори Хорхе и мъжът ми Нидал намериха общи корени. Защото половина род на Букай е от Дамаск!” Психоложката е събрала 36 вълшебни (и психотерапевтични) истории в 160 страници, които ще бъдат представени в неделя, 10 октомври,  в зала “Мати” на НДК. “Четивото е в приятна приказна форма, но с психотерапевтично послание, което говори директно на душата”, казва Мадлен. Ако трябва непременно да се определи жанр, той е фантастична амалгама между проза, приказка и философски притчи в сегашно, минало и бъдеще време. Достатъчно е човек да погледне корицата, за да разбере накъде може да потърси посоките си - към себе си, към добротата, към омразата, съвестта, любовта... Книгата изобилства от типичните приказни атрибути - змейове, добри юнаци, принцеси, магьосници. Любопитното е, че илюстрациите към изданието са от непораснали деца - ученици в школата на художничката Боряна Занова и малки пациенти на Мадлен.



Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. magikaa - "Вяра имам" само съм ...
11.10.2010 09:39
"Вяра имам" само съм чела от Мадлен и ми хареса. Много. Ще да си набавя и тази - факта, че си я изтипосал в блог, за мен е достатъчна препоръка :))
цитирай
2. essy - Харесвам книгите на Мадлен :))
11.10.2010 09:59
Пълни са със светлина и позитивизъм :)))
цитирай
3. dorichela - Непременно!:)
11.10.2010 20:35
Непременно!:)
цитирай
4. explorer - бенджи,
11.10.2010 20:36
хубаво е това дето си го чела, ама не може само да "имаш". Трябва да се върнеш малко по-назад и да прочетеш и "Мира нямам". Поне да видиш какво е "да нямам' :-))
(разбира се не аз, щото аз всичко си имам, ама да не те занимавам).
Съжалявам, че трябва да го кажа, но и с тази книга почнаха интригите по линията издател-разпространители - още на втория ден книгата вече я няма никъде, свършила била. Не мисля, че Мадлен има нужда от изкуствена реклама от типа "Тичай народе, не остана".
цитирай
5. explorer - и в тях можеш да намериш дори онова, ...
11.10.2010 20:42
и в тях можеш да намериш дори онова, което не си се сещал да търсиш,

essy :-))
цитирай
6. explorer - слънчо,
11.10.2010 20:42
ще те изпитвам другата седмица :-)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: explorer
Категория: Спорт
Прочетен: 398308
Постинги: 50
Коментари: 429
Гласове: 7815
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930