Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2020 19:41 - Китайската нова година?
Автор: explorer Категория: Забавление   
Прочетен: 3320 Коментари: 6 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Днес започвала китайската нова година. Да им е честита, милиард и половина човека сега са на банкет. Замина си годината на прасето, в която прасетата хванаха чума и бяха пратени на светата инквизиция, малко по-рано от традицията. Сега идвала годината на плъха... Какви болести и гилотини ни чакат и кого чакат, предстои да разберем. Но съвсем друг ми е въпросът - сега за китайците започва 2020 или някое друго число? Защо да ги интересува тях кога е роден Христос, защо да летоброят от неговото рождение?



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mileidi46 - На този свят, всеки си брой както си ...
26.01.2020 00:49
На този свят,всеки си брой както си иска...и каквото си иска..!!Някой си броят само парите!!А ХРИСТОС не е роден на нито една от посочените от ,,командващите парада"!!Нито през декември,нито през януари..според легендата писана в Библията,било е ЛЯТО,и овцете са били на паша ..:))))Ако тълкуваме правилно,ползвали са метафора..овцете сме ние!!:))))
цитирай
2. explorer - било е ЛЯТО А може би там където е ...
26.01.2020 18:45
mileidi46 написа:
било е ЛЯТО

А може би там където е роден, винаги е лято :)
цитирай
3. magikaa - било е ЛЯТО А може би там където е ...
08.02.2020 13:06
explorer написа:
mileidi46 написа:
било е ЛЯТО

А може би там където е роден, винаги е лято :)


Всъщност не е, ако приемем за вярно, че е роден във Витлеем :) Бях чела някъде, че е било през есента, но ме мързи сега да търся. За сметка на това, потърсих коя година сме, според китайското летоброене и тутакси ще ти споделя, а именно 4717 година. И там са едни изчисления, като при раждането на Христос, ама, ако кажеш - ще ти ги копна ;)

P. S. Не било Китайска нова година, а най ми било Лунна нова година и през първия ѝ ден не чистиш, не переш и не изхвърляш боклука. За сметка на това носиш червени гащи и ядеш оризови сладки и захаросани плодове. С една дума, да не кажа две, бичиш си айляк и туйто.

P. P. S. Не си бил писал нищо, а?
цитирай
4. explorer - не търси, щом те мързи, аз си мисля, ...
13.02.2020 22:16
не търси, щом те мързи, аз си мисля, че във Витлеем е вечно лято. Но и мен ме мързи, па и то днес времето време ли е, бре.
По думата за 4717, не ми копвай нищо, прочети предното изречение.
По думата за PPS, не ми се пише, мойто, нещо не мога да се събера, но па знае ли човек, то не бях влизал тук 7 години, а са и тебе върнах.
ПППС, как се сети за паролата за блогбг, още ли е същата като за банковата ти сметка?
цитирай
5. magikaa - ПППС, как се сети за паролата за ...
13.02.2020 22:53
explorer написа:

ПППС, как се сети за паролата за блогбг, още ли е същата като за банковата ти сметка?


Мани, мани - всичкото ми е с една (почти), както се оказва. Шейм он ми.
P. S. Радвам се, че си писал, че да попиша и аз :)
цитирай
6. explorer - пиши дре, винаги си имала какво да ...
13.02.2020 23:06
пиши де, винаги си имала какво да кажеш
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: explorer
Категория: Спорт
Прочетен: 395933
Постинги: 50
Коментари: 429
Гласове: 7743
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031